Thule katuseraamid
Katuseraamid kõigile autodele
Kõikide automudelite katused on erinevad. Seetõttu on loodud palju erinevaid katuseraami tüüpe. Mõned katuseraamide tüübid vajavad lisaks spetsiaalset autopõhist paigalduskomplekti, mida pidevalt uuendatakse vastavalt uutele automudelitele. Mõningatel jalgadel on unikaalne konstruktsioon ja disain, mistõttu need sobivad paljudele automudelitele. Siin valikus oleme juba kõigega arvestanud – komplektis on jalad, talad ning vajadusel paigalduskomplekt. Nii lihtne see ongi – komplektne raam ning ei mingeid lisakulusid.
Tavalise katusega autodele
Tavaline katus on kõige tavalisem sile autokatus, kui ei ole mingeid reelinguid ega poldiauke. Kui ka katusel on plekk volditud, on mõni kummiriba, plastikliist – teie auto kuulub ikkagi siia rühma, kõik need nimetatud elemendid on auto katuse tugevdamiseks või keevisõmbluste varjamiseks. Raam toetub kummitallaga katusele ning kinnitub spetsiaalse kinnituskomplektiga auto ukse vahele. Kõige levinum katusetüüp. Võite oma valiku teha lähtuvalt hinnast ja disainist – kui me ei ole kindlad, et te olete õige raami valinud, siis me võtame teiega ühendust ning saadame ikka õige mudeli.
Katusereelinguga autodele
Katusereelingud on kõige levinum katusetüüp universaalkerega sõiduautodel. Siit valikust leiad katuseraami oma autole, kui sul on reeling jalgade peal ehk auto katusest kõrgemal (paljud uuemad autod on nn. integreeritud reelingutega ehk ei ole õhuvahet – nende autode jaoks on järgmine alajaotus. Võite oma valiku teha lähtuvalt hinnast ja disainist – kui me ei ole kindlad, et te olete õige raami valinud, siis me võtame teiega ühendust ning saadame ikka õige mudeli.
Integreeritud katusereelinguga autodele
Integreeritud reelingutega katus on väga levinud katusetüüp alates 2010.aastast toodetud universaalkerega autodel. Tavaliselt reelingust eristab seda asjaolu, et piki auto kulgev reeling on kinnitatud auto katusele täispinnaga, ilma õhuvaheta ja ilma jagadeta. Võite oma valiku teha lähtuvalt hinnast ja disainist – kui me ei ole kindlad, et te olete õige raami valinud, siis me võtame teiega ühendust ning saadame ikka õige mudeli.
Spetsiaalsete kinnituskohtadega autodele
Spetsiaalsete kinnituskohtadega raam on üha enam levinud uuematel sõiduautodel. Tunnete selle ära, kui teie auto katusel on poldiaugud – kas siis katmata kujul, hingedel luugi või äravõetava klapi all. Samuti kui klapi all on mõni kronstein, kuhu külge raam kinnitub – kõik need autod kuuluvad siia kategooriasse. Võite oma valiku teha lähtuvalt hinnast ja disainist – kui me ei ole kindlad, et te olete õige raami valinud, siis me võtame teiega ühendust ning saadame ikka õige mudeli.
Veerenniga autodele
Veerenniga auto on tänapäeval kõige vähem levinud. Viimase 10 aasta jooksul ei ole neid tehtud ja viimased mudelid olid Opel Omega ning BMW 5/7 seeria. Tunnete selle katusetüübi ära kui teie auto katuse ääres jooksevad veerennid nagu nõukogude aja autodel. Võite oma valiku teha lähtuvalt hinnast ja disainist – kui me ei ole kindlad, et te olete õige raami valinud, siis me võtame teiega ühendust ning saadame ikka õige mudeli.
Kaubikute raamid
Kaubikute raamid on küll sarnased sõiduautodele, aga kuna kaubikutel on laiem tala, siis on kaubikute raamid siin eraldi kategooriana. Võite oma valiku teha lähtuvalt hinnast ja disainist – kui me ei ole kindlad, et te olete õige raami valinud, siis me võtame teiega ühendust ning saadame ikka õige mudeli.